
Telemarketing. Techniki w rozmowach telefonicznych
Opis
Szkolenie
W toku kolejnych wykładów uczestnicy poznają skuteczne metody przekonywania za pośrednictwem telefonu. W trakcie warsztatów praktycznych uczestnicy ćwiczą użycie poszczególnych technik, nagrywając próbne rozmowy telefoniczne, w trakcie których stosują wskazane techniki. Po nagraniu wszystkich uczestników następuje analiza na forum grupy, w trakcie której szkolony otrzymuje informacje zwrotne na temat aktualnego poziomu swoich umiejętności w zakresie sprzedaży przez telefon.
Program szkolenia jest elastyczny – jego elementy mogą być przystosowane do wymagań klienta. Zakres programu może zostać również dostosowany do stopnia zaawansowania uczestników i zakresu ich wiedzy i kompetencji.
Po zakończeniu treningu uczestnicy otrzymują certyfikaty, potwierdzające odbycie szkolenia. Na życzenie organizatora może również zostać przygotowany raport podsumowujący zaprezentowane na zajęciach kompetencje uczestników i zawierający rekomendacje w zakresie dalszego rozwoju ich umiejętności.
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Całość przyjętych działań i forma prowadzenia zajęć ma dać Uczestnikom praktyczne umiejętności zachowań w sytuacjach, z którymi spotykają się w swej pracy zawodowej. Będziemy uczyli i ćwiczyli z Uczestnikami szkolenia te zachowania i pokażemy, gdzie występują błędy w Ich podejściu do omawianych zagadnień i co należy poprawić, aby doskonalić swoje umiejętności. |
Wymiar czasowy |
2 dni (16 godzin lekcyjnych) |
Program szkolenia
Psychologiczne podstawy telemarketingu |
|
Metody dotarcia do klienta |
|
Przygotowanie do rozmowy handlowej z osobą decyzyjną |
|
Pierwsze 30 sekund rozmowy |
|
Wzbudzanie zaufania klienta |
|
Klient dochodzi do wniosku, że ma potrzebę |
|
Prezentacja produktu/usługi przez telefon |
|
Wybrane techniki argumentacji w telemarketingu |
|
Rozmowa o cenie |
|
Domykanie rozmowy |
|
Gdy to klient dzwoni |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.