

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania i zakupu szkoleń.
Gdzie znajdę cennik szkoleń prowadzonych w formie online?
Z cennikiem i tematyką szkoleń można zapoznać się pod linkiem: tematyka i cennik szkoleń.
Czy do szkolenia online muszę zainstalować jakąś aplikację/dodatek do komputera?
Nie. Nie trzeba nic instalować. Uczestnik dostaje zaproszenie w formie linku i loguje się do szkolenia z dowolnej przeglądarki Internetowej. Pliki (np ćwiczenia, materiały szkoleniowe) udostępniamy na zabezpieczonym serwerze FTP (jako link do pobrania zawartości).
Czy firma widnieje w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (RIS)
Tak, informację o rejestracji można zweryfikować pod linkiem.
Gdzie odbywają się szkolenia?
Szkolenia odbywają się zazwyczaj w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, a najczęściej w jego siedzibie. Wszelkie pomoce naukowe typu projektor, flip-chart, komputery dla Uczestników zapewniamy, po stronie Klienta pozostaje tylko zagwarantowanie sali. Jeżeli jednak nie ma takiej możliwości - można organizację zlecić nam. Sala + catering to koszt 600zł netto.
Czy można wystawić fakturę ZW?
Tak oczywiście, jeśli instytucja finansuje szkolenia ze środków publicznych może otrzymać fakturę bez podatku VAT.
Kto szkoli, czy mogę zobaczyć sylwetki trenerów?
Tak. Zawsze zanim uruchomimy szkolenie przedstawiamy sylwetkę trenera, a także zawsze Trener kontaktuje się przed szkoleniem aby ustalić program pod potrzeby Zamawiającego oraz dograć merytoryczne szczegóły szkolenia.
Czy dofinansowanie szkoleń jest ze środków publicznych?
Nie, nie jest to dofinansowanie unijne ani w żaden inny sposób publiczne. Dlatego nie zmniejsza kwoty de-minimis oraz jest dostępne także dla firm dużych.
Czy cena szkolenia to jest już kwota po dofinansowaniu, czy od tej kwoty należy odjąć jeszcze kwotę dofinansowania?
Kwota, która pojawi się w zamówieniu (a także, która dostępna jest na liście z tematyką) to jest już kwota po dofinansowaniu - do zapłaty przez Zamawiającego. Jednakże należy pamiętać, że dotyczy całego szkolenia i na przykład 12 osób, więc jeżeli do zapłaty za 2 dniowe szkolenie jest 3800zł, to wychodzi po 158zł/dzień szkolenia na jedną osobę.
Nie mam 5 osób, czy będzie taniej?
Niestety nie, cena jest ustalona dla grupy minimum 5 osób. Poniżej (gdy będą np. 2 osoby) szkolenie oczywiście może się odbyć, i nie jest powiedziane, że nie będzie nawet korzystniejsze, gdyż trener będzie miał więcej czasu na osobę, ale cena pozostaje jak dla grupy 1-5 osób.
Chciałem wysłać 1 osobę na szkolenie, czy będą szkolenia otwarte?
Porszę skontaktować się z nami drogą mailową biuro@apmedukacja.pl lub zadzwonić +48 22 354 60 65 - rzadko, ale zdarza się, że uzbiera się grupa kilku osób z danego tematu mniej więcej w jednej lokalizacji.
Nie chcę kupować szkolenia przez sklep - czy mogę jakoś inaczej?
Oczywiście. wystarczy skontaktować się z nami drogą mailową biuro@apmedukacja.pl lub zadzwonić +48 22 354 60 65 prześlemy formularz zgłoszenia, omówimy szczegóły, odpowiemy na pytania.
Jak dokonać zakupu szkolenia?
Poniżej do pobrania formularz zgłoszenia. Podpisany formularz, przesłany drogą elektroniczną na adres biuro@apmedukacja.pl lub listownie na adres biura firmy jest formalnym zamówieniem szkolenia.
Patrz także: Grafik szkoleń online.
Formularz DOCX: | Formularz zgłoszenia na szkolenie w formacie MS Word |
Formularz PDF: | Formularz Zgłoszenia na Szkolenie PDF |
Jeżeli zamawiasz szkolenie on-line nie musisz wypełniać formularza - wystarczy zgłoszenie przez naszą stronę Internetową.
Instrukcja zakupu przez Sklep Internetowy:
Krok 1 - Wybór szkolenia
- przeglądaj listę kategorii szkoleń lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiednie szkolenie,
- przy każdym szkoleniu znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- po znalezieniu interesującego Ciebie szkolenia, dodaj go do koszyka,
- wybierz wariant szkolenia: Rodzaj szkolenia oraz Termin szkolenia online - pola wymagane,
- możesz zamówić więcej niż 1 osobę (Uczestnika),
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś szkolenia i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz szkolenia z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy, są 3 możliwości:
- Szkolenie online
- Stacjonarne i posiadasz własną salę szkoleniową, którą udostępnisz na szkolenie - koszt 0zł
- Stacjonarne i zlecasz nam organizację - koszt dodatkowy 600zł netto
- podana kwota jest kwotą netto - do niej doliczymy podatek VAT w wysokości 0% lub 23%
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu.
Oczekuj na kontakt z naszej strony, albo sam skontaktuj się mailowo biuro@apmedukacja.pl lub telefonicznie +48 22 354 60 65.