
Sprzedaż online: e-Commerce
Opis
Szkolenie
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za realizację strategii sprzedaży i rozwój kanałów e-commerce, chcących zbudować silną markę, która będzie rozpoznawalna w Internecie, osiągnąć wzrost wolumenu sprzedaży online. Zależy nam, aby Wasze działania online przekładały się nie tylko na zwiększanie sprzedaży, ale także na zaufanie i lojalność obecnych i potencjalnych klientów.
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem. Wiedza oparta na przykładach – wiedza poparta case study oraz ćwiczeniami, które pozwolą utrwalić nabyte umiejętności. Pakiet praktycznych materiałów – każdy uczestnik na zakończenie modułu otrzymuje zestaw materiałów Opieka eksperta – w trakcie trwania kursu oraz po jego zakończeniu uczestnicy mają możliwość konsultacji z ekspertem prowadzącym. |
Wymiar czasowy |
1 dzień (8 godzin lekcyjnych) |
Program szkolenia
Strategia sprzedaży |
|
Prawo w sprzedaży |
|
Organizacja e-sprzedaży |
|
Budowanie pozytywnych |
|
Analityka w sklepie Internetowym |
|
Rozwiązania zwiększające efektywność sprzedaży |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.