Opis
Szkolenie Social Media – budowanie społeczności internetowej wokół jednostki kultury/jednostki oświatowej.
Aktywizacja społeczności lokalnej i budowanie więzi z jednostką kultury w świecie wirtualnym. Prowokowanie interakcji w mediach społecznościowych między jednostką kultury/placówka oświatową a odbiorcami jej działań.
Wymiar czasowy
- jeden dzień, 8 godzin lekcyjnych
- możliwe szkolenie podzielone na dwa 4 godzinne bloki w trybie wieczorowym bądź weekendowe
Cele szkolenia
- Uczestnicy szkolenia zapoznają się z głównymi portalami SM.
- Poznają zasady ich funkcjonowania i strategię zamieszczania i dystrybuowania treści.
- Dowiedzą się jak wykorzystać SM do budowania aktywnej i zaangażowanej społeczności skupionej wokół jednostki kultury.
- Poznają możliwości pod względem tworzenia wydarzeń kulturalnych w przestrzeni wirtualnej i promowania przez SM wydarzeń kulturalnych odbywających się na żywo.
Program szkolenia
- Dlaczego Social Media przyciągają ludzi.
- Najpopularniejsze obecnie portale SM.
- Jak wybierać i charakteryzować grupę docelową.
- Wybór kanałów dystrybucji treści.
- Jak tworzyć wartościowy content.
- Wywoływanie interakcji z naszymi odbiorcami.
- Więzi wirtualna a kontakty na żywo.
- Analiza przykładowych profili w SM.
- Wydarzenia on-line.
- Transmisja wydarzeń w kanałach SM.
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.