Opis
Szkolenie
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
- zobaczysz jaka siła drzemie w mediach społecznościowych
- poznasz korzyści i zagrożenia wynikające z działań w social mediach
- nauczysz się podstaw blogowania i budowania wizerunku w blogsferze
- dowiesz się jak pisać by być czytanym
- odpowiemy na pytanie czy warto mikroblogować
- nauczysz się jak budować wizerunek marki na Facebooku
- pokażemy jak reagować w sytuacjach kryzysowych
- przyjrzymy się innym serwisom społecznościowym, poznamy ich najciekawsze funkcje oraz przeanalizujemy kilka case study (Instagram, Twitter, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, SlideShare)
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Wykład, case studies, burza mózgów, praktyczne warsztaty, ćwiczenia w grupach, dobre praktyki z warsztatów wraz z narzędziami do natychmiastowego użycia. |
Wymiar czasowy |
1 dzień (8 godzin lekcyjnych) |
Program szkolenia
Media masowe vs. media społecznościowe |
|
Wpływ mediów społecznościowych na biznes |
|
Siła blogów |
|
Jak mierzyć siłę blogowania |
|
Serwisy Społecznościowe – wprowadzenie |
|
Mikroblogi |
|
Siła facebooka |
|
Kreowanie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych |
|
|
|
LinkedIn i Slideshare |
|
Instagram i Snapchat |
|
Podsumowanie i panel dyskusyjny |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.