
Obsługa gości w restauracji i hotelu
Opis
Szkolenie
Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników restauracji, którzy mają bezpośredni/ pośredni kontakt z gośćmi i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Zwracamy uwagę na fachową obsługę gościa, dbanie o profesjonalny wizerunek restauracji, zwiększenie świadomości odnośnie własnej roli w restauracji, poznanie sposobów poprawienia własnej efektywności w pełnionej roli, zdobycie umiejętności identyfikacji i wykorzystywania swoich mocnych stron w pracy oraz skuteczniejszego wpływania na wyniki restauracji poprzez aktywną sprzedaż.
Podczas zajęć uczestnicy nauczą się m.in.:
- jak budować własną siłę i skuteczność w komunikacji z gościem
- jak unikać trudnych sytuacji w kontaktach z ludźmi
- w jaki sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe
- jak zarządzać emocjami i skutecznie radzić sobie ze stresem
- zastosowania konkretnych technik asertywnych
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Metody dydaktyczne są zróżnicowane, by urozmaicić i uatrakcyjnić, a przede wszystkim ułatwić zdobywanie wiedzy uczestnikom. Nadto po rozpoznaniu aktualnej wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia, metody dydaktyczne zostaną dopasowane do ich stopnia znajomości przedmiotu:
|
Wymiar czasowy |
|
Program szkolenia
Kluczowe umiejętności z zakresu obsługi gości - wprowadzenie |
|
Wygląd i prezentacja kelnera |
|
Karta menu |
|
Standard obsługi gościa |
|
Obsługa w trakcie spożywania posiłku |
|
Techniki antystresowe i relaksacyjne |
|
Podsumowanie szkolenia |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.