Kreacja skutecznej reklamy

Cena: 5 052,00 zł 5052.00
ilość szkolenie

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Szkolenie

Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt – realizację celów oraz  nabędą umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat. Zapewniamy zwiększenie skuteczności komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych oraz poprawienie efektywności działań reklamowych słuchacza i firmy, w której pracuje. 

Informacje podstawowe 

Forma treningu

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:

  • doskonalenie kompetencji w zakresie zaplanowania i tworzenia skutecznego  komunikatu reklamowego
  • poszerzenie wiedzy nt. mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego 
    na efekt - realizację celów biznesowych
  • zwiększenie umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat

Metody pracy

Wykład, case studies, burza mózgów, praktyczne warsztaty, ćwiczenia w grupach, dobre praktyki z warsztatów wraz z narzędziami do natychmiastowego użycia. Pokażemy jak poprawić skuteczność komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych. Jak osiągnąć zwiększenie efektywności działań reklamowych uczestnika i firmy dla której pracuje.

Wymiar czasowy

1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

Program szkolenia 

Planowanie

  • Planowanie: strategia komunikacji
  • Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
  • Rozpoznanie: odbiorca i produkt
  • Dlaczego miałbym to kupić?
  • Percepcja komunikatu – co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
  • Co i jak obiecywać w reklamie?
  • Emocje czy rozum?
  • Argumenty: "za i przeciw"
  • Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego
  • kierunek dla konkretnej reklamy.
  • Różnice między briefem „marketingowym”, a briefem kreatywnym

Rozpoznanie i realizacja

  • Skąd czerpać inspirację
  • Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
  • Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
  • Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
  • Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
  • Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
  • Dopracowanie szczegółów
  • Efekt zaskoczenia
  • Słowo - copywriting
  • Obraz - fotografia, ilustracja
  • Kompozycja całości

MEDIA

  • Reklama telewizyjna – wykorzystanie obrazu i dźwięku
  • Reklama prasowa – wykorzystanie obrazu i tekstu
  • Reklama radiowa – wykorzystanie dźwięku
  • Reklama zewnętrzna
  • Mini reklama: plakat, folder, ulotka
  • Media niestandardowe

Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl