Opis
Szkolenie
Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt – realizację celów oraz nabędą umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat. Zapewniamy zwiększenie skuteczności komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych oraz poprawienie efektywności działań reklamowych słuchacza i firmy, w której pracuje.
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
Metody pracy Wykład, case studies, burza mózgów, praktyczne warsztaty, ćwiczenia w grupach, dobre praktyki z warsztatów wraz z narzędziami do natychmiastowego użycia. Pokażemy jak poprawić skuteczność komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych. Jak osiągnąć zwiększenie efektywności działań reklamowych uczestnika i firmy dla której pracuje. |
Wymiar czasowy |
1 dzień (8 godzin lekcyjnych) |
Program szkolenia
Planowanie |
|
Rozpoznanie i realizacja |
|
MEDIA |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.