Budowanie marki placówki oświatowej/kulturalnej

Cena: 633,00 zł 633.00
ilość szkolenie

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Szkolenie

Nowoczesne działania promocyjne w szkołach to sprawdzony przepis na zainteresowanie grupy docelowej. Najważniejszą kwestią podczas działań marketingowych polegających na promowaniu placówki jest podjęcie kroków, które pozwolą na jej wyróżnienie względem innych szkół. Właściwy wizerunek budowany jest przez wiele lat i składa się na niego kilka istotnych elementów. Należy do niego przede wszystkim historia szkoły, tradycje, słynni absolwenci, budynek, a także nauczyciele. Promocja to nie tylko „walka” o ucznia ale przede wszystkim budowanie odpowiedniej reputacji, znaku towarowego, który wpływa na sukces bądź porażkę. Szkolenie ukazuje na co należy zwrócić uwagę w zakresie promocji placówki oświatowej. Kurs zawiera przykłady konkretnych działań oraz definiuje zachowania pożądane na rynku usług edukacyjnych.

Adresaci i korzyści ze szkolenia 

Adresatami szkolenia jest kadra kierownicza szkół i placówek, liderzy zespołów ds. promocji, zainteresowani nauczyciele i pedagodzy.

Uczestnicy dostrzegą wyzwania stojące przed nowoczesną szkołą, zaznajomią się z formami szeroko pojętej promocji szkoły, tworzenia marki szkoły i elementów ją budujących.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami marketingu i promocji. Słuchacze dowiedzą się jakie znaczenie ma promocja placówki oświatowej we współczesnym świecie, kim są odbiorcy usług świadczących przez szkołę i przedszkole oraz co daje współpraca ze środowiskiem lokalnym. Treści kursu kładą nacisk na budowanie marki szkoły oraz pozytywnych relacji w środowisku lokalnym.

Wymiar czasowy

  • jeden dzień, 8 godzin lekcyjnych
  • możliwe szkolenie podzielone na dwa 4 godzinne bloki w trybie wieczorowym bądź weekendowe

Program szkolenia

  • Marketing, promocja i reklama
  • Narzędzia oddziaływania na klienta – marketing-mix
  • Klienci szkoły
  • Planowanie działań promocyjnych
  • Marketing w szkole
  • Zasady promocji szkoły
  • Utrzymywanie lub podwyższanie wartości marki placówki (przykłady polskie i zagraniczne)
  • Budowa lojalności względem marki
  • Działania promocyjne bezpośrednie
  • Działania promocyjne pośrednie
  • Rola sieci społecznościowych w strategiach brandingowych

Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl