Opis
Budowanie zespołu projektowego – skuteczna współpraca w grupach zadaniowych.
Zmierzenie się z pracą w zespole przy realizacji zadań innych niż tylko nauczanie bywa trudne. Należy zapoznać się z rolami w zespole, umieć zbudować skuteczny model komunikacji, właściwie oszacować zasoby.
Cel szkolenia
- Poznanie podstawowych zasad funkcjonowania grup projektowych.
- Umiejętność delegowania i rozliczania zadań.
- Planowanie zasobów, uwzględnianie rezerw i możliwych ryzyk.
Wymiar czasowy
- 1 dzień, 8 godzin lekcyjnych, lub
- 2 dni po 4 godziny lekcyjne
- możliwe godziny popołudniowe lub weekendy
Metody prowadzenia szkolenia
- Moderowana dyskusja.
- Warsztaty.
- Case study.
Program szkolenia
- Budowanie zespołu projektowego.
- Przypisywanie ról w zespole.
- Zalety i zagrożenia pracy zespołowej.
- Delegowanie zadań, nadzór nad ich wykonaniem i rozliczenie.
- Weryfikacja i wykorzystanie zasobów.
- Rezerwa i ryzyku w planowaniu działań projektowych
- Schemat komunikacji.
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.