Wprowadzenie nowego produktu

Cena: 462,00 zł 462.00
ilość szkolenie

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Szkolenie "Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek"

Szkolenie dostarcza managerom i specjalistom kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego przygotowania i wprowadzenia produktów na rynek, a także pokaże najczęściej popełniane błędy przez firmy.

Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania sprzedażą nowego produktu w sieci dystrybucyjnej. Szkolenie ma spowodować zmianę nastawienia handlowców i sieci dystrybucyjnej do nowego produktu i generowanie sprzedaży.

Forma treningu

Uczestnicy poznają szeroką tematykę zarządzania produktem z wykorzystaniem studiów przypadku. Są one metodą poznania efektywnych zasad zarządzania produktem za pomocą benchmarkingu. Efektem tej metodyki jest opracowanie na zajęciach z uczestnikami pełnego modelu sprzedaży nowego produktu.

Zwrócona zostanie również uwaga na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną jako ważny element strategicznego myślenia o sprzedaży produktów. Wyodrębnienie kluczowych argumentów sprzedaży dla istotnych potrzeb konsumenta.

Wymiar czasowy

  • 1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

 

Program szkolenia 

  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek
    • Segmentacja klientów oraz identyfikacja konkurencji – podstawa strategii dla nowego produktu
    • Na co zwrócić uwagę przygotowując ofertę dla nowego produktu, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia
    • Jak skutecznie przygotować handlowców do pracy z nową ofertą?
  • Strategia cenowa
    • Jakie czynniki wziąć pod uwagę ustalając cenę nowego produktu – praca w oparciu o konkretny przykład
    • W jaki sposób wykorzystać politykę rabatową do promocji nowego produktu, aby nie zepsuć rynku
    • Analiza najczęściej popełnianych błędów przy wyborze polityki cenowej dla nowego produktu – case study
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
    • Cena to nie wszystko - budowanie oferty sprzedażowej nowego produktu
    • Nowe vs. stare – jak wykorzystać nowy produkt do sprzedaży produktów schyłkowych – przykłady działań
    • 5 kluczowych czynników, które wpływają na finansowy sukces lub porażkę nowego produktu – case study
  • Konsultacje z trenerem
    • podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników

Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl