Warsztat Kierownika

Cena: 412,00 zł 412.00
ilość szkolenie

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Szkolenie

Jak motywować współczesnego urzędnika? Kim jest kierownik w urzędzie, dlaczego powinien posiadać cechy lidera? Dlaczego we współczesnym świecie nie wystarczy być po prostu kierownikiem? Jakie cechy musi mieć, co powinien wiedzieć o pracownikach, jakie umiejętności powinien rozwinąć i jak ma to zrobić, to pytania, przed którymi staje każdy manager, a w przypadku kierownika wydziału w administracji publicznej dochodzi jeszcze silna struktura zarządzania, która często nie ułatwia zarządzania ludźmi. Dostarczamy wiedzę i umiejętności z budowania autorytetu wśród podwładnych. Rozwijamy umiejętności przewodzenia i zwiększania zaangażowania.

Informacje podstawowe 

Forma treningu

Warsztat daje możliwość intensywnego treningu praktycznych umiejętności managerskich oraz doskonalenia opanowanych już technik zarządzania ludźmi. Służą temu m.in. ćwiczenia praktyczne: symulacje rzeczywistych rozmów z pracownikami oraz ewaluacja wyników osiąganych przez każdego z uczestników. Ćwiczenia są nagrywane i następnie analizowane publicznie, dzięki czemu każdy z uczestników ma szansę dowiedzieć się, jaki styl przywódczy reprezentuje i co robić, by zwiększyć swą skuteczność lidera.

Wymiar czasowy

1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

 Program szkolenia 

Przywództwo i motywowanie

  • Kierownik/Lider – najważniejszy element zespołu. Jaki powinien być i co powinien robić, by jak najlepiej motywować?
  • Autorytet jako nieodłączny element skutecznego przywództwa. Metody zdobywania autorytetu.
  • Style przywództwa – klasyfikacja. Mój styl zarządzania i motywowania podwładnych.
  • Rozwiązywanie przez lidera konfliktów w zespole.

Motywowanie pracowników w praktyce

  • Motywacja jako czynnik różnicujący pracowników: skąd entuzjazm i zaangażowanie u jednych, a bierność u innych?
  • Typy pracowników w odniesieniu do ich poziomu kompetencji oraz sumienności i motywacji do pracy.
  • Wpływ osobowości i temperamentu pracownika na to, jakie zadanie najlepiej wykona – dlaczego każdy szef musi mieć w sobie coś z psychologa?
  • Planowanie pracy zespołu i delegowanie podwładnemu zadań projekcie. Zasady właściwego delegowania różnym typom pracowników.
  • Motywowanie ludzi do działania. Przegląd materialnych i niematerialnych bodźców motywujących.
  • Przejrzystość decyzji o karach i nagrodach – jak zachować twarz sprawiedliwego szefa.
  • Ocenianie i przekazywanie informacji o jakości wykonanej pracy – sztuka udzielania informacji zwrotnej.

Automotywacja, czyli jak kształtować zachowanie samego siebie

  • Motywowanie siebie – czyli dlaczego bycie skutecznym liderem musimy zacząć od własnej osoby.
  • Podejmowanie wyzwań i pokonywanie własnych ograniczeń jako klucz do zbudowania charyzmy i autorytetu.
  • Styl życia zwycięzcy – od zwyczajów żywieniowych do podejścia do innych ludzi (bezpośrednia komunikacja, asertywność, stawianie na swoim).
  • Zarządzanie czasem i priorytetami. Umiejętność wyboru tego, co naprawdę ważne.
  • Motywowanie się do realizacji zaplanowanych rzeczy – podstawowe zasady nagradzania samego siebie.
  • Kontrola stresu w trudnych sytuacjach i praktyczne wykorzystanie adrenaliny.

Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl