Sprzedaż online: e-Commerce

Cena: 465,00 zł 465.00
ilość szkolenie

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za realizację strategii sprzedaży i rozwój kanałów e-commerce, chcących zbudować silną markę, która będzie rozpoznawalna w Internecie, osiągnąć wzrost wolumenu sprzedaży online. Zależy nam, aby Wasze działania online przekładały się nie tylko na zwiększanie sprzedaży, ale także na zaufanie i lojalność obecnych i potencjalnych klientów. 

Informacje podstawowe 

Forma treningu

Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.

Wiedza oparta na przykładach – wiedza poparta case study oraz ćwiczeniami, które pozwolą utrwalić nabyte umiejętności.

Pakiet praktycznych materiałów – każdy uczestnik na zakończenie modułu otrzymuje zestaw materiałów
i gotowych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy.

Opieka eksperta – w trakcie trwania kursu oraz po jego zakończeniu uczestnicy mają możliwość konsultacji z ekspertem prowadzącym.

Wymiar czasowy

1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

Program szkolenia 

Strategia sprzedaży

  • W jaki sposób przeprowadzić miarodajną analizę rynkową, która wskaże słabe i mocne strony obecnej strategii sprzedaży w e-commerce – przykładowe metody i narzędzia
  • Od trendów rynkowych po oczekiwania i potrzeby klientów – jakie elementy mają decydujący wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej w e-commerce
  • Strategia sprzedaży a nasza buyer persona i wartości, których poszukuje
  • Jak zbudować, kształtować i komunikować markę swojego e-sklepu – przykłady działań

Prawo w sprzedaży
e-commerce

  • O czym trzeba poinformować klienta przed dokonaniem zakupu w e-sklepie oraz jakie dokumenty przesłać wraz z zamówionym towarem zgodnie z ustawą o prawach konsumenta
  • Regulamin sklepu internetowego – obligatoryjne zapisy oraz klauzule niedozwolone
  • Jakie dane klienta można gromadzić bez jego zgody, a kiedy trzeba taką zgodę uzyskać
  • E-mail marketing a wymogi ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Organizacja e-sprzedaży

  • Efektywna organizacja sprzedaży w e-sklepie – dobre praktyki
  • Rozwiązania płatnicze – co jest ważne dla klienta i buduje jego zaufanie do e-sklepu
  • System zwrotów i reklamacji – obowiązki e-sprzedawcy
  • Zarządzanie kontaktami z klientem – narzędzia ułatwiające i przyspieszające obsługę

Budowanie pozytywnych
doświadczeń e-klienta

  • Od łowcy okazji po szperacza – typy internetowych klientów i ich oczekiwania wobec procesu zakupowego
  • Merchandising, czyli ekspozycja w e-sklepie ma znaczenie
  • Od „uwiarygadniaczy” po przycisk „call to action” – czynniki i funkcjonalności ułatwiające nawigację i wspierające sprzedaż w e-sklepie
  • Ścieżka zakupowa, czyli jak zadbać o dobre pierwsze wrażenie

Analityka w sklepie Internetowym

  • W jaki sposób analizować najważniejsze statystyki sklepu i na co zwracać uwagę
  • Kluczowe wskaźniki w analizie słabych i mocnych stron e-biznesu
  • Google Analytics i inne narzędzia analityczne, z których warto korzystać
  • Jak wykorzystać zebrane dane do zwiększenia sprzedaży – przykłady

Rozwiązania zwiększające efektywność sprzedaży
online

  • W jaki sposób pozyskać wartościowe leady sprzedażowe – przykłady
  • W jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia sprzedaży online – social commerce w praktyce
  • Content marketing, SEO, remarketing w Google i inne działania zwiększające ruch w sklepie
  • Cross selling i up selling, czyli jak zwiększyć sprzedaż przy jednej transakcji – przykłady

Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl