
Profesjonalna obsługa klienta
Opis
Szkolenie
Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników, którzy mają bezpośredni/pośredni kontakt z klientem i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Podczas zajęć uczestnicy nauczą się m.in.:
- jak budować własną siłę i skuteczność w komunikacji z klientem
- jak unikać trudnych sytuacji w kontakcie z klientem
- w jaki sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe
- jak zarządzać emocjami i skutecznie radzić sobie ze stresem
- zastosowania konkretnych technik asertywnych
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Metody dydaktyczne są zróżnicowane, by urozmaicić i uatrakcyjnić, a przede wszystkim ułatwić zdobywanie wiedzy uczestnikom. Nadto po rozpoznaniu aktualnej wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia, metody dydaktyczne zostaną dopasowane do ich stopnia znajomości przedmiotu:
|
Wymiar czasowy |
|
Program szkolenia
Kluczowe umiejętności z zakresu obsługi klienta. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych |
|
Rozumienie siebie – rozumienie innych – jako klucz własnej skuteczności w kontakcie z klientem |
|
Warunki skutecznego porozumiewania się |
|
Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami w obsłudze klienta |
|
Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w obsłudze klienta |
|
Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem |
|
Techniki antystresowe i relaksacyjne |
|
Podsumowanie szkolenia |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.