
Opis
Szkolenie
Szkolenie ma charakter warsztatu praktycznego, w trakcie którego uczestnicy ćwiczą techniki prowadzenia negocjacji pozycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem metod radzenia sobie z presją, zastrzeżeniami, roszczeniami i próbami manipulacji, które może stosować klient. Równolegle szkoleni dowiadują się, jak najefektywniej prowadzić i zamykać negocjacje w zależności od typu osobowości klienta.
Informacje podstawowe
Forma treningu |
W trakcie ćwiczeń praktycznych uczestnicy ćwiczą zastosowanie omówionych technik, ze szczególnym uwzględnieniem metod przygotowania się do negocjacji i wykorzystania wszelkich możliwych zasad i własnych atutów. Dobieramy strategie, techniki i argumenty w zależności od charakteru rozmów, kontekstu, zebranych materiałach o drugiej stronie oraz postawionych celach i warunkach brzegowych. Ćwiczenia realizowane podczas szkolenia mają kształt gier negocjacyjnych, w trakcie których uczestnicy zajęć w dwu- lub kilkuosobowych zespołach prowadzą rozmowy, bazując na otrzymanych scenariuszach. Po każdej kolejnej grze negocjujący dowiadują się, co zrobili dobrze, gdzie popełnili błędy, nad czym powinni jeszcze popracować i w jaki sposób w przyszłości uzyskać najlepszy wynik na tym polu. |
Wymiar czasowy |
2 dni (16 godzin lekcyjnych) |
Program szkolenia
Wprowadzenie do negocjacji handlowych |
|
Przed spotkaniem: przygotowania do negocjacji handlowych |
|
Etapy rozmowy |
|
Strategie, chwyty i sztuczki |
|
Cena jako szczególny temat w negocjacji |
|
Problemy szczegółowe |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.