
Opis
Szkolenie
Jak motywować współczesnego pracownika? Kim jest lider i dlaczego we współczesnym świecie nie wystarczy być po prostu managerem lub kierownikiem? Jakie cechy musi mieć, co powinien wiedzieć o pracownikach, jakie umiejętności powinien w sobie rozwinąć i jak ma to zrobić – oto pytania, przed którymi staje współczesny manager. Pytania, na które odpowie mu prezentowany Państwu trening.
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Warsztat daje możliwość intensywnego treningu praktycznych umiejętności managerskich oraz doskonalenia opanowanych już technik zarządzania ludźmi. Służą temu m.in. ćwiczenia praktyczne: symulacje rzeczywistych rozmów z pracownikami oraz ewaluacja wyników osiąganych przez każdego z uczestników. Ćwiczenia są nagrywane i następnie analizowane publicznie, dzięki czemu każdy z uczestników ma szansę dowiedzieć się, jaki styl przywódczy reprezentuje i co robić, by zwiększyć swą skuteczność lidera. |
Wymiar czasowy |
1 dzień (8 godzin lekcyjnych) |
Program szkolenia
Narzędzia motywowania pozafinansowego w organizacjach |
|
Motywacyjna rola szefa |
|
Motywowanie pracowników
|
|
Diagnoza warunków motywacji - aktualnej sytuacji oraz dojrzałości pracownika |
|
Motywacja i cele – wyznaczanie celów i organizowanie pracy |
|
Kontrolowanie i delegowanie w motywacji |
|
Motywacyjna funkcja informacji zwrotnych |
|
Prowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem - budowanie zaangażowania |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.