Motywacja jako narzędzie managera
Opis
Szkolenie
Jak motywować współczesnego pracownika? Kim jest lider i dlaczego we współczesnym świecie nie wystarczy być po prostu managerem lub kierownikiem? Jakie cechy musi mieć, co powinien wiedzieć o pracownikach, jakie umiejętności powinien w sobie rozwinąć i jak ma to zrobić – oto pytania, przed którymi staje współczesny manager. Pytania, na które odpowie mu prezentowany Państwu trening.
Informacje podstawowe
Forma treningu |
Warsztat daje możliwość intensywnego treningu praktycznych umiejętności managerskich oraz doskonalenia opanowanych już technik zarządzania ludźmi. Służą temu m.in. ćwiczenia praktyczne: symulacje rzeczywistych rozmów z pracownikami oraz ewaluacja wyników osiąganych przez każdego z uczestników. Ćwiczenia są nagrywane i następnie analizowane publicznie, dzięki czemu każdy z uczestników ma szansę dowiedzieć się, jaki styl przywódczy reprezentuje i co robić, by zwiększyć swą skuteczność lidera. |
Wymiar czasowy |
1 dzień (8 godzin lekcyjnych) |
Grupa docelowa
- Menadżerowie i kierownicy – osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołami, które potrzebują skutecznych narzędzi do motywowania swoich pracowników oraz budowania zespołu o wysokiej wydajności.
- Liderzy zmian – osoby prowadzące procesy zmian w organizacjach, które muszą umieć skutecznie motywować i wspierać swoich pracowników, aby osiągnąć założone cele.
- Specjaliści HR – pracownicy działów zasobów ludzkich, którzy chcą zgłębić metody motywowania pracowników oraz uczyć inne zespoły w organizacji, jak efektywnie zarządzać ludźmi.
- Trenerzy wewnętrzni i coachowie – osoby odpowiedzialne za rozwój kompetencji w organizacji, które poszukują nowych inspiracji do prowadzenia warsztatów i szkoleń rozwojowych dla pracowników.
- Przedsiębiorcy – właściciele firm i start-upów poszukujący skutecznych metod na zwiększenie zaangażowania i motywacji swoich zespołów.
Program szkolenia
Narzędzia motywowania pozafinansowego w organizacjach |
|
Motywacyjna rola szefa |
|
Motywowanie pracowników
|
|
Diagnoza warunków motywacji - aktualnej sytuacji oraz dojrzałości pracownika |
|
Motywacja i cele – wyznaczanie celów i organizowanie pracy |
|
Kontrolowanie i delegowanie w motywacji |
|
Motywacyjna funkcja informacji zwrotnych |
|
Prowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem - budowanie zaangażowania |
|
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.