Opis
Mass mailing – jak pozyskać klientów
W ramach szkolenia konfigurujemy serwer z domeną, tworzymy wiadomość do klientów i wysyłamy próbny mailing do 100 odbiorców. Od zera do profesjonalnego pozyskiwania Klientów drogą e-mailową. Nie musisz być informatykiem - wystarczy podstawowa znajomość komputera i dostęp do Internetu aby w bezpieczny i zgodny z prawem sposób pozyskać nowych Klientów i ruszyć ze sprzedażą - także, a może nawet szczególnie, w obecnych czasach, gdzie większość biznesu przenosi się do świata wirtualnego.
Forma treningu
Praca w 100% przy komputerze na ćwiczeniach i przykładach. To szkolenie właściwie powinno nazywać się warsztat praktyczny, gdyż Uczestnicy zdobywają nie tylko użyteczną wiedzę, ale wychodzą ze szkolenia z działającym, gotowym do użycia procesem mass-mailingu. Oprócz omówienia każdego z elementów procesu - od razu go wykonujemy. Jeszcze w czasie szkolenia uruchomimy mailing i kto wie, może pozyskamy pierwszych Klientów :-).
Wymiar czasowy
- 1 dzień 8 godzin lekcyjnych
Program szkolenia
- Mass-Mailing do czego służy, podstawowe zasady - omówienie narzędzi
- Konfiguracja serwera i domeny do wysyłki maili, założenie skrzynki pocztowej
- Konfiguracja SSL
- Konfiguracja skrzynek odbiorczych (próśb o ofertę, odmów, błędów, komunikatów itp.)
- Utworzenie i konfiguracja serwera FTP (do przechowywania dużych plików i udostępniania ich w formie linku do strony www)
- Stworzenie maila do klienta – zasady aby nie wpadać do SPAMu
- Instalacja systemu do mass-mailingu
- Konfiguracja systemu, zasilenie danymi do wysyłki
- Wysłanie mailingu
- Odpowiedzi na maile
- Zarządzanie danymi, konserwacja bazy kontaktów
Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu sprawdzenia połączenia - czy wszystko działa, ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.