Jak zarządzać a nie rządzić

Cena: 6 624,00 zł

Cena regularna:

6624.00
ilość szkolenie

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Szkolenie Zarządzanie małym zespołem. Jak zarządzać a nie rządzić.
Ugruntowana wiedza z zakresu zarządzania jest tylko podstawą i tłem do reszty kompetencji menadżerskich. Menadżer musi umieć kierować ludźmi, zarządzać czasem, ustalać cele, motywować innych, rozwiązywać konflikty.
Dobry kierownik czy menadżer to przede wszystkim autorytet dla pracowników. Osoby, które potrafią, poprzez działania, charakter i osobowość zdobyć w zespole autorytet nieformalny, a więc nie wynikający z ich nadrzędnego wobec zespołu stanowiska, mogą zarządzać w sposób bardziej efektywny.
Jak motywować współczesnego pracownika? Kim jest lider i dlaczego we współczesnym świecie nie wystarczy być po prostu managerem lub kierownikiem? Jakie cechy musi mieć, co powinien wiedzieć o pracownikach, jakie umiejętności powinien w sobie rozwinąć i jak ma to zrobić – oto pytania, przed którymi staje współczesny manager. Pytania, na które odpowie mu prezentowany Państwu trening.
 

Informacje podstawowe 

Forma treningu

Warsztat daje możliwość intensywnego treningu praktycznych umiejętności managerskich oraz doskonalenia opanowanych już technik zarządzania ludźmi. Służą temu m.in. ćwiczenia praktyczne: symulacje rzeczywistych rozmów z pracownikami oraz ewaluacja wyników osiąganych przez każdego z uczestników. Ćwiczenia są nagrywane i następnie analizowane publicznie, dzięki czemu każdy z uczestników ma szansę dowiedzieć się, jaki styl przywódczy reprezentuje i co robić, by zwiększyć swą skuteczność lidera.

Wymiar czasowy

1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

 Program szkolenia 

Przywództwo i motywowanie

  • Lider – najważniejszy element zespołu. Jaki powinien być i co powinien robić, by jak najlepiej motywować?
  • Autorytet jako nieodłączny element skutecznego przywództwa. Metody zdobywania autorytetu.
  • Style przywództwa – klasyfikacja. Mój styl zarządzania i motywowania podwładnych.
  • Rozwiązywanie przez lidera konfliktów w zespole.

Motywowanie pracowników w praktyce

  • Motywacja jako czynnik różnicujący pracowników: skąd entuzjazm i zaangażowanie u jednych, a bierność u innych?
  • Typy pracowników w odniesieniu do ich poziomu kompetencji oraz sumienności i motywacji do pracy.
  • Wpływ osobowości i temperamentu pracownika na to, jakie zadanie najlepiej wykona – dlaczego każdy szef musi mieć w sobie coś z psychologa?
  • Planowanie pracy zespołu i delegowanie podwładnemu zadań projekcie. Zasady właściwego delegowania różnym typom pracowników.
  • Motywowanie ludzi do działania. Przegląd materialnych i niematerialnych bodźców motywujących.
  • Przejrzystość decyzji o karach i nagrodach – jak zachować twarz sprawiedliwego szefa.
  • Ocenianie i przekazywanie informacji o jakości wykonanej pracy – sztuka udzielania informacji zwrotnej.

Automotywacja, czyli jak kształtować zachowanie samego siebie

  • Motywowanie siebie – czyli dlaczego bycie skutecznym liderem musimy zacząć od własnej osoby.
  • Podejmowanie wyzwań i pokonywanie własnych ograniczeń jako klucz do zbudowania charyzmy i autorytetu.
  • Styl życia zwycięzcy – od zwyczajów żywieniowych do podejścia do innych ludzi (bezpośrednia komunikacja, asertywność, stawianie na swoim).
  • Zarządzanie czasem i priorytetami. Umiejętność wyboru tego, co naprawdę ważne.
  • Motywowanie się do realizacji zaplanowanych rzeczy – podstawowe zasady nagradzania samego siebie.
  • Kontrola stresu w trudnych sytuacjach i praktyczne wykorzystanie adrenaliny.

Przed każdym szkoleniem Trener kontaktuje się z Uczestnikami w celu ustalenia ewentualnych modyfikacji programu, zakresu kursu, dopasowania ćwiczeń i use-case do potrzeb Uczestników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl