
Mass mailing – jak pozyskać klientów

Mass mailing – jak pozyskać klientów
W ramach szkolenia konfigurujemy serwer z domeną, tworzymy wiadomość do klientów i wysyłamy próbny mailing do 100 odbiorców. Od zera do profesjonalnego pozyskiwania Klientów drogą e-mailową. Nie musisz być informatykiem - wystarczy podstawowa znajomość komputera i dostęp do Internetu aby w bezpieczny i zgodny z prawem sposób pozyskać nowych Klientów i ruszyć ze sprzedażą - także, a może nawet szczególnie, w obecnych czasach, gdzie większość biznesu przenosi się do świata wirtualnego.
Negocjacje handlowe

Szkolenie ma charakter warsztatu praktycznego, w trakcie którego uczestnicy ćwiczą techniki prowadzenia negocjacji pozycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem metod radzenia sobie z presją, zastrzeżeniami, roszczeniami i próbami manipulacji, które może stosować klient. Równolegle szkoleni dowiadują się, jak najefektywniej prowadzić i zamykać negocjacje w zależności od typu osobowości klienta.
Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników, którzy mają bezpośredni/pośredni kontakt z klientem i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Podczas zajęć uczestnicy nauczą się m.in.:
- jak budować własną siłę i skuteczność w komunikacji z klientem
- jak unikać trudnych sytuacji w kontakcie z klientem
- w jaki sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe
- jak zarządzać emocjami i skutecznie radzić sobie ze stresem
- zastosowania konkretnych technik asertywnych
Skuteczne domykanie sprzedaży

Zamykanie sprzedaży to coś, co sprawia problem wielu handlowcom. Wyobraź sobie, że kończysz nad wyraz udaną prezentację przed klientem. Na oko zrobiłeś(aś) wszystko, co należy, i jak należało: masz zaufanie klienta, znasz jego potrzeby, opowiedziałeś wszystko, co powinien wiedzieć o produkcie, nawet dałeś mały rabat. A jednak klient, zamiast podjąć jedyną słuszną decyzję, w ostatniej chwili żegna się, stwierdzając, że pomyśli nad zakupem i (kiedyś) zadzwoni – a Ty czujesz, że kolejna prowizja właśnie przechodzi Ci koło nosa.
Co poszło nie tak? Czego zabrakło? Najprawdopodobniej odpowiedniej procedury zamknięcia sprzedaży. Ta mała rzecz, o której tak łatwo zapomnieć, to w rzeczywistości Twoje być czy nie być. Klient, który przyszedł z myślą, że kupi – i tak kupi (o ile tylko w rozmowie z nim czegoś nie zepsujemy). Aby sprzedać klientowi, który jeszcze nie podjął decyzji, potrzeba jednak czegoś więcej. Klient musi poczuć, że odwleczenie decyzji o zakupie będzie go – subiektywnie lub obiektywnie – kosztować go więcej, niż podjęcie jej tu i teraz. Na treningu dowiesz się, jak wywołać w nim to uczucie.
Wprowadzenie nowego produktu

Szkolenie dostarcza managerom i specjalistom kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego przygotowania i wprowadzenia produktów na rynek, a także pokaże najczęściej popełniane błędy przez firmy.
Techniki sprzedaży bezpośredniej

Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających na co dzień bezpośredni kontakt z Klientem. Jego głównym celem jest rozwinięcie umiejętności sprzedażowych, pokazanie możliwości corss-sellingu, up-sellingu, metod zwiększenia skuteczności sprzedażowej.
Projekt ten można przeprowadzić na różne sposoby. Proponujemy dwa podejścia – według nas oba są dobre, skuteczne i sprawdzone w tego typu projektach. Decyzję pozostawiamy Państwu czy wybierzecie jeden z zaproponowanych wariantów czy oba np. do sprawdzenia pilotażowego, a może w efekcie dalszych spotkań połączymy dwa warianty w jeden nowy na bazie tych zaproponowanych.
Sprzedaż prod. luksusowych oraz marek premium

Zaawansowane techniki sprzedaży produktów luksusowych oraz marek premium
Niniejsza oferta została przygotowana na podstawie naszych szkoleń i rozmów z dyrektorami sprzedaży oraz osobami bezpośrednio zajmującymi się pozyskiwaniem Klientów. Wszyscy sygnalizowali potrzeby wzmocnienia motywacji do działania zespołu handlowców, poprawienia kreatywności w rozmowach (eliminacji rutyny). Należy także zwrócić uwagę na powtarzające się zjawisko lekkiego wypalenia zawodowego, obniżenie jakości opieki posprzedażowej i zbyt szybkie zamykanie sprzedaży pod wpływem negatywnych emocji. Zwrócono także uwagę na problem wycofywania się sprzedawcy po usłyszeniu „NIE” mimo że sama prezentacja produktu przebiega pomyślnie.
Techniki negocjacji. Rozwiązywanie konfliktów

Zapoznanie uczestników ze sposobami rozwiązywania konfliktów za pomocą negocjacji i mediacji. Omówienie i przećwiczenie najskuteczniejszych technik łagodzenia napięć emocjonalnych i dochodzenia do kompromisu.
Program szkolenia jest elastyczny – jego elementy mogą być przystosowane do wymagań klienta. Zakres programu może zostać dopasowany do stopnia zaawansowania uczestników i zakresu posiadanych przez nich umiejętności.
Telemarketing. Techniki w rozmowach telefonicznych

Szkolenie ma formę treningu praktycznego, którego zadaniem jest ukształtowanie konkretnych, ściśle określonych zachowań osób prowadzących sprzedaż przez telefon. Trening podzielony jest na bloki. Każdy blok składa się z krótkiego wykładu teoretycznego i rozbudowanych ćwiczeń praktycznych (ok. 70 proc. czasu).
Zaawansowane techniki sprzedaży. Budowanie relacji.

Zaawansowane techniki sprzedaży i tworzenia relacji z klientem
Program szkolenia został przygotowany na podstawie naszych szkoleń i rozmów z dyrektorami sprzedaży oraz osobami bezpośrednio zajmującymi się pozyskiwaniem Klientów. Wszyscy sygnalizowali potrzeby wzmocnienia motywacji do działania zespołu handlowców, poprawienia kreatywności w rozmowach (eliminacji rutyny). Należy także zwrócić uwagę na lekkie wypalenie zawodowe oraz brak opieki posprzedażowej i zbyt szybkie zamykanie sprzedaży pod wpływem negatywnych emocji. Zwrócono także uwagę na problem wycofywania się sprzedawcy po usłyszeniu „NIE” mimo że sama prezentacja produktu przebiegła pomyślnie.
Obsługa gości w restauracji i hotelu

Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników restauracji, którzy mają bezpośredni/ pośredni kontakt z gośćmi i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Zwracamy uwagę na fachową obsługę gościa, dbanie o profesjonalny wizerunek restauracji, zwiększenie świadomości odnośnie własnej roli w restauracji, poznanie sposobów poprawienia własnej efektywności w pełnionej roli, zdobycie umiejętności identyfikacji i wykorzystywania swoich mocnych stron w pracy oraz skuteczniejszego wpływania na wyniki restauracji poprzez aktywną sprzedaż.
Warsztaty negocjacyjne dla Zarządu i Dyr. Sprzedaży

Warsztaty negocjacyjne dla Zarządu i Dyrektorów Sprzedaży
Szkolenie ma charakter warsztatu praktycznego, w trakcie którego uczestnicy ćwiczą techniki prowadzenia negocjacji pozycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem metod radzenia sobie z presją, zastrzeżeniami, roszczeniami i próbami manipulacji, które może stosować klient. Równolegle szkoleni dowiadują się, jak najefektywniej prowadzić i zamykać negocjacje w zależności od typu osobowości klienta.
Profesjonalna obsługa na recepcji

Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników, którzy mają bezpośredni/pośredni kontakt z klientem – gościem hotelowym, pacjentem kliniki, kursantem szkoły nauki jazdy itp. i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Sprzedaż online: e-Commerce

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za realizację strategii sprzedaży i rozwój kanałów e-commerce, chcących zbudować silną markę, która będzie rozpoznawalna w Internecie, osiągnąć wzrost wolumenu sprzedaży online. Zależy nam, aby Wasze działania online przekładały się nie tylko na zwiększanie sprzedaży, ale także na zaufanie i lojalność obecnych i potencjalnych klientów.