Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
Szkolenie wielowymiarowo przygotowuje pracowników administracji publicznej do profesjonalnego procesu obsługi klienta urzędu. Łączy techniki psychologiczne, nowoczesne standardy obsługi oraz umiejętności przeciwdziałania i radzenia sobie trudnych sytuacjach obsługowych w oparciu urzędowe case study. Ponadto podczas szkolenia uczestnik poznaje metody minimalizowania stresu który może pojawiać się podczas kontaktu z „trudnym” klientem.
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans przeformułowania problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Wyzwania życia codziennego wymagają ciągłego poszukiwania i dostosowywania rozwiązań. Uczestnicy poznają techniki kreatywnego myślenia i przełamywania schematów oraz metody wdrażania innowacyjności. Odkryjmy nowy sposób myślenia, nauki, zabawy czy pracy.
Komunikacja wewnętrzna w urzędzie
Szkolenie pozwala na nabycie umiejętności tworzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej wspierającej osiąganie planów urzędu. Rozwija kompetencje planowania strategicznego aktywności komunikacyjnych, w szczególności definiowania celów komunikacji w odniesieniu do wyzwań organizacyjnych.
Profesjonalna Asystentka
Osoby pełniące stanowisko asystentki/sekretarki są nieodzownym elementem kreowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów. Profesjonalna asystentka to prawa ręka szefa, dlatego zatem istnieje potrzeba poszerzania, doskonalenia kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na tym stanowisku.
Zarz. projektami w administracji publicznej
Wiele organizacji administracji publicznej zdaje sobie sprawę z potrzeby rozwinięcia wśród pracowników kompetencji zarządzania projektami i wprowadzenia określonych standardów w tym zakresie do pracy operacyjnej. Nie chcą jednak ograniczać się do jednej, zwykle opartej na systemie certyfikacji metodyki, za to potrzebują szkolenia o uniwersalnym charakterze albo wręcz przeciwnie – programu dokładnie dopasowanego do rozpoznanych u siebie potrzeb i specyfiki organizacji.
Proponowane szkolenie pozwala zapoznać uczestników z całościowym spojrzeniem na zarządzanie projektami w organizacji zarówno poziomu osoby odpowiedzialnej za ich realizację, kluczowych członków zespołów projektowych oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie portfelem projektów, szczególnie związanych z udostępnianiem zasobów ludzkich do projektów.
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Pokażemy jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując optymalny poziom stresu. Trening ma formę intensywnych warsztatów, w trakcie których uczestnicy analizują źródła i przejawy stresu w ich życiu zawodowym oraz wypracowują skuteczne metody radzenia sobie z nimi teraz i w przyszłości. Metodą pracy są tu przede wszystkim ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry, symulacje, burza mózgów i case study.
Warsztaty radzenia sobie ze stresem
Pokażemy jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując optymalny poziom stresu. Trening ma formę intensywnych warsztatów, w trakcie których uczestnicy analizują źródła i przejawy stresu w ich życiu zawodowym oraz wypracowują skuteczne metody radzenia sobie z nimi teraz i w przyszłości. Metodą pracy są tu przede wszystkim ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry, symulacje, burza mózgów i case study.
MS Excel warsztaty dwudniowe
Szkolenie MS Excel warsztaty dwudniowe zostało stworzone z myślą o osobach, którym zależy na praktycznej, potrzebnej w ich pracy wiedzy z zakresu oprogramowania MS Office. Celowo nie piszemy "z MS Excel" gdyż szkolenie to traktujemy szerzej - bardziej jako warsztaty z MS Office ze szczególnym naciskiem na Excela. Nasi trenerzy dedykowani do tego szkolenia posiadają wiedzę z zakresu całego pakietu Office a także spoza niego. Doradzą, poprowadzą dyskusję i przygotują odpowiednie do poziomu i potrzeb grupy ćwiczenia o przykłady użycia różnych narzędzi.
Ochrona danych osobowych w urzędzie
Ochrona danych osobowych to nie tylko RODO, ABI, IODO. Systematyzujemy wiedzę na temat najnowszych przepisów, praktyczne rekomendacje. Nasz ekspert może sprofilować szkolenie do wymagania danego urzędu. Szkolenie z ochrony danych osobowych uwzględniające specyfikę administracji publicznej.
Prawo Zamówień Publicznych
Szkolenie ma za zadanie zaprezentowanie wiedzy na temat procedury udzielania zamówień publicznych. Przedstawienie zasad o udzielenie zamówienia publicznego obowiązujących zarówno Zamawiających jak i Wykonawców, przegląd trybów. Omówienie problemów dotyczących umów w zamówieniach publicznych.
Social Media w nowoczesnej administracji publicznej
Social Media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania osób z niego korzystających, nabyli oni możliwość łatwego, bezpośredniego i globalnego zaznaczenia swojej obecności w Internecie. Media społecznościowe stały się też platformą komunikacji, wymiany poglądów, zawierania znajomości, dzielenia się swoimi pasjami pomiędzy ludźmi. Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów.
Kodeks Postępowania Administracyjnego
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników jednostek publicznych, pracowników administracji rządowej oraz samorządowej, w przypadku których stosowanie Kodeksu Postępowania Administracyjnego wymaga analizy praktycznych zagadnień wynikających z bieżącej pracy w urzędzie oraz zapoznania się z nowym orzecznictwem dotyczącym przepisów KPA.
Work-Life Balance
Pracuj w swoim rytmie czyli jak być efektywnym w pracy i osiągać wspaniałe wyniki, pozostając w zgodzie z samym sobą?
Prawo pracy
Zapoznanie uczestników szkolenia z gruntowną wiedzą z zakresu aktualnych zmian w prawie pracy obowiązującą pracodawców oraz omówienie praktycznych zagadnień dotyczących najczęściej pojawiających się problemów i wątpliwości w zakresie prawidłowego zarządzania czasem i porządkiem pracy podległych pracowników po ostatnich nowelizacjach kodeksu pracy.
Rekrutacja i selekcja pracowników w urzędzie
Podczas rekrutacji często zdarzają się sytuacje zatrudnienia niewłaściwych pracowników np. w wyniku tzw. „efektu pierwsze wrażenia” gdy kandydat dobrze się zaprezentował, a w momencie podjęcia pracy nie potrafił zrealizować powierzonych mu zadań. Innym często popełnianym błędem jest zatrudnianie kandydatów, którzy nie posiadają odpowiednich cech miękkich pożądanych na danym stanowisku pracy, ich postawa i zaangażowanie jest nieodpowiednie.
Rekrutacja i selekcja to kluczowe elementy procesu zarządzania zasobami ludzkimi. Istotne jest, aby dobierać odpowiednich ludzi na odpowiednie stanowiska, którzy dzięki temu, że praca będzie ich pasją, z zaangażowaniem przyczynią się do rozwoju firmy.
Profesjonalne prowadzenie wideokonferencji
Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.
Gospodarka odpadami
Przepisy dotyczące gospodarki odpadami, a także rozwiązań systemowych w Polsce.
Program szkolenia zakłada wyjaśnienie podstawowych pojęć i definicji z zakresu przepisów gospodarki odpadów. Ponadto wyjaśniona zostanie realizacja systemu wywozu odpadów, ich nadzoru, ich harmonogram oraz ważenie odpadów.
Savoir-vivre w urzędzie
Savoir-vivre w urzędzie, to umiejętność taktownego, profesjonalnego i eleganckiego zachowania w stosunku do ludzi, z którymi kontaktujemy się na płaszczyźnie zawodowej – w ramach współpracy koleżeńskiej lub kontaktów z obywatelami/firmami. Trudność w przyswojeniu zasad etykiety polega na tym, że w przeciwieństwie do dobrych obyczajów rodzinnych i społecznych nie posiada jasno sprecyzowanego kodeksu.